חומר למדפסת תלת מימד חיפה

הדפסה תלת מימדית – רעיונות מקוריים

שינויי הצריכה כתוצאה מהדפסה תלת מימדית

הדפסה תלת מימדית עשויה להפוך את החלומות שלנו למציאות בין רגע, בעתיד נוכל ליצור על ידי המדפסת כל דבר שעולה בדעתנו, ולהפוך כל דמיון למציאות בעלת שלושה מימדים.

כיום עדיין אין גישה לכל אחד למדפסת תלת מימד, עם ההתקדמות בתחום נוכל לראות יותר ויותר אנשים המחזיקים מדפסות לשימושים ביתיים, ככל הנראה גם התפעול יהיה קל יותר ונגיש, נוכל ליצור אב טיפוס לכל מוצר שעולה בדעתנו, נוכל לקבוע עיצוב בטעם אישי לבגדים, תכשיטים וכלי בית.

במאמר הבא נראה את התחומים המרכזיים בהם המדפסות הולכות לשנות את חיי הפרט.

בכל הנוגע לחברות ותעשיות גדולות, אין שום הבדל לצרכן כיצד פועל תהליך הייצור האם הם משתמשות במכונות שונות או בהדפסה תלת מימדית, האינטרקציה בין החברה לצרכן הינה רק על ידי המוצר המוגמר הנמכר על ידי החברה.

עם זאת, ישנם דברים רבים בחיי היום יום שאינם נעשים לשביעות רצוננו ולטעמנו האישי רק מפני שהחברות לא שאלו אותנו מראש מהו הטעם האהוב עלינו, בלית ברירה אנו צורכים את מה שהשוק מציע למרות שאילו הייתה לנו גישה עצמאית ליצור היינו משנים את העיצוב או את הפונקציות לחלוטין.

עולם ההדפסה התלת מימדית מאפשר לנו ליצור בעצמנו את הכלים, לעצב אותם על פי הטעם האישי שלנו או אפילו ליצור בעצמנו כלים שלא נראו בעבר.

הנה מספר דברים מעניינים שתוכלו ליצור בעזרת ההדפסה התלת מימדית. חשוב לציין שהמדפסות הביתיות כיום אינן מרשימות כל כך מבחינת יכולות היצור, המדפסות המשמשות את התעשייה אמנם מתקדמות יותר אולם אינם מצויות לשימוש פרטי.

ישנם חברות שמספקות שירותי הדפסה במדפסות משוכללות יותר, תוכלו ליצור אובייקטים ולשלוח אותם להדפסה מקצועית, בכדי ליצור מוצר מושלם ומוגמר היטב.

3 יצירות יחודיות על ידי הדפסה תלת מימדית

יצירת צעצועים לילדים.

רעיון יצירת צעצועים בהדפסה אינו חדש כלל, באתרים השיתופיים לקבצי תלת מימד ניתן למצוא מגוון רחב של צעצועים הניתנים להדפסה, עם זאת, אנו מציעים לכם לשדרג את החוויה ולבנות את המודל יחד עם הילדים, תוכלו למצוא יחד עם הילדים רעיונות לצעצועים חדשים, במידה ואינכם יודעים ליצור את המודל של הצעצוע שתכננתם יחד, ישנם מומחים ליצירת קבצים אלו שישמחו ליצור עבורכם את המודל תמורת כמה דולרים בודדים.

עיצוב הבית בסגנון אישי.

כאשר הינכם פונים לחברה העוסקת בעיצוב פנים, ככל הנראה תקבלו מגזין ערוך בטוב טעם ובו מספר רב של סגנונות עיצוב, לרוב סגנונות אלו הם הטרנדים הקיימים בשוק העיצוב, לעיתים הטעם שלכם שונה לחלוטין מהטרנד הקיים בשוק, אך קשה עד בלתי אפשרי לחברה העוסקת בעיצוב ליצור סגנון עיצוב על פי התיאורים הכלליים שלכם, כאן תוכל לבא לעזרתכם המדפסת, יחד עם איש מקצוע תוכלו ליצור מודל המבטא את סגנון העיצוב האישי שלכם.

מזכרות בטעם אישי.

בעולם המזכרות לרוב תתקלו בהצעות למוצרים קיימים בתוספת תמונה של האירוע או תאריך המוטבע על המוצר, על ידי הדפסה תלת מימדית תוכלו ליצור מודל חדש לחלוטין שישמש כמזכרת לאירוע.

תוכלו ליצור את השם של החתן עם מחזיק מפתחות, ועוד שלל מזכרות מעניינות כפי העולה על דעתכם.

לסיכום ההדפסה התלת מימדית עתידה לשנות את הרגלי הצריכה שלנו, נוכל ליצור את הכלים להם אנו זקוקים בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפונקציות המתאימות לנו.

ככל הנראה עם ההתקדמות הטכנולוגית בתחום, מלאכת ההדפסה תעשה קלה יותר ונוחה לתפעול ללא ידע מוקדם, כמו גם איכות המוצרים והגימור שיהיו ברמה גבוהה בהרבה מאלו הקיימים היום.

Share this post

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן