Filamatrix-117794-3D-Printing-Filaments-blogbanner1

חומר למדפסת תלת מימד חיפה

איך בוחרים חומר למדפסת תלת מימד חיפה

לצורך הדפסת דגמי תלת מימד, כמו אב טיפוס לסטארט אפ חדש, או רכיבים חדשים למשחקים ומכשירי חשמל שנפגמו, יש צורך במדפסת תלת מימד איכותית ומתקדמת, אך גם לחומר ייעודי לצורך עבודה עם המדפסת.

מדפסת תלת מימד מסוג FDM, לא מדפיסה כמו מדפסת רגילה, עם דיו. אלא, משתמשת בחוט פלסטיק העובר דרך דיזה מחוממת. הדיזה מוציאה חוט דקיק, ואיתו הוא מצייר שכבה אחרי שכבה, לפי ההוראות שקיבלה המדפסת.

במאמר זה, מוצעת סקירה קצרה, על חומרים למדפסת תלת מימד, לצורך קבלת החלטה מושכלת.

חומצה פולילקטית (PLA)

פולימר תרמו פלסטי, חומר מתכלה וידידותי לסביבה, המבוסס על דגני תירס. תכונות החומר הן עמידות וגמישות, הוא קל להדפסה, ולא מייצר ריח רע במהלך העבודה. כל אלו מעלות, שהופכות אותו לחומר פופולרי ומועדף לעבודה, במיוחד אצל מתחילים, ואנשים הלומדים את המלאכה לראשונה. מגיע במגוון צבעים רחב במיוחד, חלקם אף זוהרים בחושך.

ה- PLA הוא חומר חזק ועמיד, ולכן מתאים להדפסת דגמים גדולים, ומאפשר רמת דיוק גבוהה וגימור מעולה. עמיד עד טמפרטורה של 50 מעלות.

בקטגוריית ה- PLA, ישנו חומר גלם המבוסס על החומצה הפולילקטית, שמו eSilk-PLA. הוא מכיל תוספת פיגמנטים וחומרי רפלקציה מיוחדים, המעניקים לחומר ברק ומראה משיי. תכונותיו המוכרות של החומר זהות ל- PLA הרגיל, וכן טכניקת ההדפסה.

אקרילוניטריל בוטאדיאן סטירן (ABS)

זהו פולימר תרמו פלסטי, הנחשב לחומר ההנדסי הנפוץ בייצור חלקים מפלסטיק. המשקל שלו נמוך ביחס לחוזק. מתאפיין בקשיחות יותר גבוהה מ PLA, עמיד בשחיקה, ועמיד בטמפרטורה של עד 70 מעלות. מיועד להדפסת דגמים בינוניים, מאפשר רמת גימור גבוהה, וקל לשיוף.

מגיע במגוון צבעים, דורש מיטה מתחממת.

חומר למדפסת תלת מימד חיפה

פוליאתילן טרפתלט גליקול (PETG)

זהו חומר תרמו פלסטי הידוע בחוזק, העמידות והגמישות שלו. בזכות הגמישות של החומר, הוא עמיד לשבר בצורה יוצאת דופן. בזכות החוזק והעמידות- מתאים להדפסת דגמים גדולים. בנוסף, הוא עמיד בטמפרטורה של 60 מעלות, לא רעיל ולא מדיף ריח בעת ההדפסה. לכן ניתן להדפיס אותו במדפסת פתוחה, בלי חשש רעילות. מוכר למשל מייצור בקבוקים.

PETG משלב בין העמידות של ABS, לבין פשטות השימוש של ה- PLA, ולכן מהווה חומר גלם מועדף, עבור משתמשים רבים.

דורש מיטה מתחממת וזמין במגוון צבעים.

3D Deisgn- חומר למדפסת תלת מימד

3D Deisgn מציעה לכם מגוון אדיר של חומרים למדפסות תלת מימד מסוג FDM, באיכות חסרת פשרות. אצלנו תוכלו לקנות את חומרי הגלם הנפוצים ביותר, PLA, ABS, PETG, PA, PC. וכן, חומרים נוספים מיוחדים, כמו פילמנט שקוף ומיוחד, סוגים שונים שמכילים סיבי זכוכית ועוד. אנו מציעים גם פילמנט במילוי עץ, לתוצאה במראה של עץ במיוחד, ועוד רבים מסוגים שונים, לתכונות שונות ותוצאות מיטביות.

אנו בחברת 3D Deisgn שמנו לנו למטרה, לקדם טכנולוגיות חדשניות. זאת תוך מתן פתרונות הנדסיים יצירתיים, ושיווק טכנולוגיות לסיוע מירבי למהנדסי העתיד- הצעירים והסטודנטים. תוכלו למצוא אצלנו ערכות לימוד לבתי ספר, שירות הדפסה בתלת מימד לכל שימוש, שיווק מדפסות תלת מימד, שירות הנדסי, ועוד.

מחפשים חומר למדפסת תלת מימד? חיפה מוצפת בהצעות כאלו ואחרות, אך המומחים שלנו מומחים בהתאמה וייעוץ. צרו קשר בטלפון 04-8661668 ונשמח לעזור לכם במיטב המקצועיות.

Share this post

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן