ערכת לגו SPIKE™ ESSENTIAL SET

מק"ט: 45345

תיאור: 

ערכת לגו Spike Essential היא הדור החדש ללימודי רובוטיקה ומדע מעשית ומעודדת STEAM לילדים בגילאי 6-9. מוצר זה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת ומיוחדת ומיועד לשיפור והתרחבות הידע המדעי והטכנולוגי של הילדים.

ערכת Spike Essential מציעה חווית למידה מהנה ומסעירה עם רובוטים ומודלים מתקדמים. הילדים מוזמנים לקחת חלק בבנייה ותכנות של רובוטים בצורה פשוטה וקלה להבנה, וכל זאת באמצעות הפלטפורמה הייחודית של LEGO Education.

בעזרת Spike Essential, התלמידים מתנסים במעשה ומתפתחים בתחומי STEAM ייחודיים. המערכת מעודדת חקירה ויצירתיות, ומסייעת בהתפתחותם החברתית והרגשית. כל תהליך וכל פעולה מבוצעים בצורה מאתגרת ומשעשעת, כך שהילדים מתרגשים ומתעניינים בלמידה.

עם מגוון החיישנים והמנועים המתקדמים, ערכת Spike Essential נותנת לילדים אפשרות ליצור מודלים וקודים מתקדמים שלא היו אפשריים בערכת Wedo2.0 הקודמת. הכול מתבצע באמצעות האפליקציה הייעודית (Spike App) המכילה 40 מערכי שיעורים, מחולקים ל-5 יחידות לימוד. זאת מאפשרת למורים ולילדים למקם את התהליך החינוכי בדיוק ולהתאים אותו לצרכי הקבוצה ולרמת ההבנה האישית של כל תלמיד.

בקיצור, ערכת LEGO Spike Essential היא הכלי האידיאלי להיכנס לעולם הרובוטיקה והמדע של LEGO Education בצורה חווייתית, יצירתית ומהנה.

למאפיינים ומפרט הערכה

לפרטים נוספים או הצעת מחיר מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם