Droid Commander 75253_alt12

משחקי לגו לילדים

משחקי לגו לילדים- המשחק שמפתח ומתפתח

את אבני הלגו המציא אולה קירק כריסטיאנסן בשנת 1932. משנת 1961 הן מיוצרות במבנה המוכר והקלאסי. ההתחלה הייתה קוביות קלאסיות בצורת מלבנים או ריבועים, אך בהמשך השתכלל מבנה הקוביות, וכלל לבנים אלכסוניות, חלקות לצורך גימור, לבנים עם שיפוע, קשת ועוד.

עם השנים משחק הלגו הפך למשחק חובה בכל בית, המייצר אין ספור הזדמנויות לפיתוח הדמיון והיצירתיות. טווח הגילאים של שחקני הלגו כה גדול, עד כי הוא מספק חוויה לילדים קטנים, וגם למבוגרים בעלי רוח צעירה.

כיום מגיעים משחקי לגו לילדים ולמבוגרים, בערכות משוכללות ומפותחות, המיועדות להרכבת מבנים, כלי רכב, ורובוטיקה.

מאמר זה יפרט על המשחק האלמותי, הלגו, ומהן השפעותיו החיוביות על התפתחות הילד.

משחקי לגו- מהם ומיהם

משחקי הלגו משלבים אבני בנייה ודמויות. הם מיועדים להיות מהנים, ומעסיקים במשך שעות את הילדים. במקביל, יש להם מטרות חינוכיות ולימודיות, שמוטמעות היטב בחוויית המשחק. כך הילדים מפתחים מיומנויות וכישורים מתוך הנאה וחוויה.

משחקי הלגו מגיעים במגוון רחב של תחומי עניין וסגנונות. משחקי מירוץ, הרפתקאות, רובוטיקה, כלי רכב כבדים לעבודות בניין כמו מחפר כבד, ועוד. כל ילד מתחבר לתחום אחר, ויכול למצוא את המשחק שמדבר אליו, ומשעשע אותו.

בנוסף, ישנן גם ערכות למבוגרים של לגו, המעסיקות אותם במשך ימים ארוכים, עד לסיום הרכבת מבנים היסטוריים מפורסמים, כלי רכב מוכרים, ועוד.

משחקי הלגו תורמים לפיתוח כישורים

הילדים מפתחים מיומנויות חשובות לחייהם כמבוגרים, כך שהלגו מגיע בעסקת חבילה עם מגוון יתרונות:

  1. מוטוריקה עדינה: הרכבה בלגו דורשת רמה של מיומנות, דיוק, ותיאום עין יד. כשהילדים מרכיבים את הלבנים, הם מפתחים מוטוריקה עדינה החשובה מאוד לשימושים חשובים כרגע ובעתיד: כתיבה, נגינה, ויצירה בתחומים שונים.
  2. יצירתיות: משחקי הלגו מטפחים יצירתיות. אפשר להרכיב מלגו מודלים, בצורה כמעט בלתי מוגבלת, ולפתח את הדמיון והרעיונות. יצירת מבנים באופן עצמאי, מפתחת חשיבה מחוץ לקופסה, פיתוח רעיונות חדשים ועמידה באתגרים.
  3. פתרון בעיות: הלגו דורש מהילדים לפתח מיומנות בפתרון בעיות. איך לבנות מבנה שישמור על שיווי המשקל, או מבנה שיתמוך במבנים אחרים. יצירה של מודל, גם כאשר חסרים החלקים האופטימליים לפתרון האתגר, ועוד.
  4. פיתוח כישורי חברה: עבודת צוות על ערכת רובוטיקה, או על מכונית מרוץ, יוצרת תנאי שטח, לפיתוח יכולות חברתיות. למשל: שיתוף פעולה, תקשורת, אמפטיה, עזרה לחבר ועוד.
  5. פיתוח קוגניטיבי: חשיבה מרחבית וחשיבה ביקורתית, החשובות להצלחה בלימודים בתחומים שונים. אלו מתפתחות בעזרת עבודה על בניית דגמים בלגו. כך הילדים יכולים להיות תלמידים מוצלחים יותר, בזכות העבודה במשחק הלגו.

לסיכום, משחקי הלגו מציעים דרך חווייתית ויצירתית לילדים, על מנת לפתח מיומנויות חשובות, תוך הנאה ומשחק. משחקי הלגו מספקים, אין סוף שעות בידור ולמידה, לילדים בכל הגילאים.

משחקי לגו לילדים

3D Deisgn- פיתוח יכולות וכישורים בהנאה וחוויה

אנו ב- 3D Deisgn, רואים את המהנדס המוכשר, שצפוי לצאת מהילד שלכם. לשם כך אנו מעודדים אתכם, להשקיע כבר עכשיו, בפיתוח היכולות השונות שלו. כך כשיגיע ללימודים הגבוהים, יהיה כשיר לקלוט ולעבד את לימודי ההנדסאים, בצורה קלה ואיכותית.

אנו מספקים ערכות לגו למדע, לרובוטיקה, וערכות ביתיות. כמו כן, ערכות רובוטיקה לילדים ושלל קיטים, המאפשרים לילדים להתפתח דרך המשחק, בהנאה ובחוויה.

אם תרצו גם אתם להתרשם, להתייעץ, ולקבל כלים, אל תהססו להתקשר אלינו בטלפון 04-8661668 ונשמח לעזור לכם!

Share this post

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן