3dprint4

הדפסת תלת מימד חיפה

קהל היעד של הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת מודלים בתלת מימד, חוללה מהפכה טכנולוגית אדירה, בדרך בה אפשר ליצור אובייקטים בעולם המודרני. מדפסות תלת מימד, התחילו את דרכן בעולם הייצור וההנדסה, ובהדרגה חדרו לכל תחום אפשרי. הן הפכו את הגישה ואת הטכניקה בתחומים רבים: פיתוח, אדריכלות, רפואה, חינוך, ועוד.

מאמר זה סוקר, איך טכנולוגיה מתקדמת זו, משפיעה ותשפיע על עבודתם של מהנדסים, סטודנטים, אדריכלים, מחנכים ורופאים, ואיך היא משפרת את הצלחתם המקצועית בתחומם.

שימוש בהדפסת תלת מימד לסטודנטים ותלמידים

תלמידים משפרים את חוויית הלמידה שלהם, באמצעות הדפסת תלת מימד. על ידי יצירה של מודלים שונים, במהלך הלמידה שלהם. אם מדובר על אמצעי המחשה נפוצים, כמו אברי גוף. אם מדובר על ניסויים מדעיים שונים, המתאפשרים באמצעות ייצור רכיבים ואובייקטים, בהתאמה אישית לצרכי הניסוי.

בנוסף, הדפסות תלת מימד עוזרות לקדם את חינוך ה- STEM בבתי הספר המתקדמים, על ידי נתינת אפשרות לתלמידים להתחכך ולעבוד עם טכנולוגיה מתקדמת.

סטודנטים באקדמיה, משתמשים בהדפסות תלת מימד, על מנת להמחיש מודלים ועבודות שהם צריכים להגיש. כמו גם לייצר אב טיפוס להאקתונים ולפרזנטציות במקום הלימודים שלהם. בכך הם נותנים קפיצה מקצועית משמעותית, לכל ההגשה שלהם.

שימוש בתלת מימד בענף האדריכלות

הדפסת התלת מימד, משפיעה רבות על עולם האדריכלות, למרות היותה חדשה יחסית בעולם הטכנולוגי. ניתן להיעזר בה בצורה מתקדמת ופשוטה, במקום להשתמש באמצעי המחשה מיושנים, ליצירת מודלים: כמו בניה ידנית עם קרטון ביצוע ודבק. כך ניתן להמחיש בקלות לרוכשים העתידיים ולמשקיעים, איך ייראה המבנה בו הם מתעניינים. אם מדובר על פנטהאוזים חדשים, דירות, מבנים מסחריים ועוד.

לקוח מבין הרבה יותר טוב את ההצעה, כאשר הוא יכול לגעת בידיים, ולחוות בצורה ויזואלית חיה, את העיצוב אותו מציע האדריכל, לתכנון הבית שלו. זאת לעומת עיצוב דרך מסך המחשב. כך יכול האדריכל לפתור חששות, ולהסביר את עמדותיו המקצועיות בצורה מוחשית וטובה יותר, ולהגיע להבנות ברורות עוד לפני תחילת הבניה.

הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד בעולם הרפואה

הדפסת מודלים בתלת מימד משמשת גם בעולם הרפואה, ליצירת פתרונות כירורגיים שונים:

  • בעולם רפואת השיניים והאורטופדיה: תותבות, שתלים המותאמים באופן אישי למטופל, ועונים על כל דרישות המבנה האישי שלו. כך, במקום להשתמש במודלים סטנדרטיים, אפשר להתאים אישית את התוצר, ולשפר את איכות החיים של המטופלים בצורה מדהימה.
  • בעולם הניתוחים: מנתחים נעזרים במודלים תלת מימדיים ליצירת העתק של איבר, לצורך תרגול ניתוח מראש. בצורה כזו אפשר לתרגל טכניקות חיתוך ותפירה, לשכלל את הגישה הכירורגית ולדייק במיוחד את צורת העבודה. כל אלו מפחיתים את הסיכונים לסיבוכים במהלך הניתוח, ומעלים את אחוזי ההצלחה והדיוק של המנתחים.

3D Deisgn- הדפסת תלת מימד לאנשי מקצוע וסטודנטים

אנו בחברת 3D Deisgn, מציעים שירותי הדפסת תלת מימד לחברות פיתוח, סטודנטים, יזמים פרטיים, עסקים גדולים, אדריכלים, רופאים ומורים. טכנולוגיה מתקדמת זו, מאפשרת לכם להפוך כל רעיון לאובייקט פיזי ומוחשי, בתהליך קצר ופשוט.

אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לעשות זאת, באמצעות הדפסת תלת מימד. חיפה מציעה מגוון עסקים שהם לכאורה כמונו. ההבדל הוא שאנו עושים זאת, בניהולו של מהנדס מכונות, עתיר ניסיון בתחום הפיתוח והתכנון של מוצרים חדשים, ולכן ידע לעזור לכם לתכנן, ולהיערך להדפסה בצורה הטובה ביותר.

צרו אתנו קשר בטלפון 04-8661668 ונשמח לעזור גם לכם!

Share this post

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן